A crescita di l'affari durante a pandemia

HUADE, cum'è ogni cumpagnia, hè stata affettata da u virus corona in l'annu 2020. Tuttavia, travagliendu inseme cù i nostri partenarii, distributori è clienti in u mondu sanu, cum'è l'Europa, l'America, u Mediu Oriente è l'Asia, HUADE facenu grandi sforzi per a crescita. di a nostra cumpagnia. Sicondu l'ultime statistiche, HUADE hà realizatu assai più prughjetti cumparatu cù i prughjetti finiti l'annu passatu, principalmente per via di parechje soluzioni di almacenamento brillanti preparate da i nostri partenarii, distributori, squadre di vendita impegnative è membri di HUADE.

In l'ultimi anni, certi giganti di e-commerce anu aumentatu a custruzzione di logistica è magazzinu, è sta pandemia hà ancu stimulatu a compra in linea. Per fà a spedizione espressa più veloce, alcune cumpagnie di spedizione espressa aumentanu l'investimentu di facilità logistiche, è cumprà un gran numaru d'equipaggiu di logistica di magazzinu, cum'è rack, gru, navette, etc. Questa tendenza portarà più opportunità di cummerciale à alcuni. cumpagnie di soluzioni di almacenamentu è i fabricatori d'equipaggiu.

Attualmente, simu affruntati à sfide è opportunità in u mercatu. E persone intornu à u mondu necessitanu i sistemi di almacenamentu più chè mai, in particulare i sistemi di almacenamentu altamente automatichi.

Dapoi u 1st Prughjettu di rack clad di un edifiziu supportatu di rack di 40 metri d'altu per u nostru cliente coreanu in 2015, Huade hà accumulatu assai sperienza in tali prughjetti, in 2018 Huade hà custruitu un magazzinu di rack di 30 metri di altezza cù 28 gru impilatori per un grande e. - Cliente di cummerciale in Hangzhou, questu annu in 2020 Huade principia à custruisce un prughjettu di 24 metri di rack clad cù 10,000 lcoations di pallet in Bejing.

Ancu in u 2020 Huade principia à custruisce un edifiziu rivestitu di rack di 40 metri in a so propria fabbrica chì si trova in a cità di Nanjing, per u sviluppu è a prova di hardware è software di u produttu Huade ASRS.

Sempre in u 2020, dopu à un precedente prughjettu di magazzinu di trasportu navetta rivestitu di rack in Cile, u nostru cliente in Cile hà custruendu un altru magazzinu ASRS in rack, cuntene 5328 posti di pallet cù una altezza totale di 24 metri, risparmiendu u 20% di u costu di custruzzione è uni pochi di mesi di u tempu di consegna di u prugettu.

2

HUADE ùn risparmiarà sforzi per creà sistemi di almacenamentu più intelligenti, furnisce soluzioni di almacenamentu più ottimizzate, selezziunendu è fabricà i migliori prudutti è offre servizii più cuscienziosi.


Tempu di post: 26-novembre-2020