Navetta à quattru vie

Dapoi u 2016, cù assai sperienza da parechji casi di successu in u sistema di almacenamentu automatizatu di trasportatore di navetta, Huade hà sviluppatu 3 generazioni di navetta à 4 direzioni, u 1.st generazione hè stata sviluppata per a fabbrica di liquori cù funzione anti-esplosione, u 2nd generazione hè stata cuncepita cù funzione idraulica, a versione attuale hè a 3rd generazione chì hè più stabile è risparmiu di costu.

Navetta 4-Way per Sistema di Storage Automatizatu

A navetta 4-Way hè un equipamentu automatizatu di manipulazione per u sistema di almacenamentu d'alta densità. Per mezu di u muvimentu in 4 vie di a navetta è u trasferimentu di livellu di a navetta da u parancu, l'automatizazione di u magazzinu hè ottenuta. Stu equipamentu intelligente di manipulazione di materiale pò viaghjà in 4 direzzione travagliendu in modu efficiente è flessibile in più corsie è sfruttendu u spaziu pienu cù menu restrizioni. A navetta si cunnetta à u sistema RCS via a rete wireless, è viaghja à qualsiasi locu di pallet chì travaglia cù l'elevatore.

Funzioni PLC

A navetta à quattru direzioni hè dotata di un PLC indipendente per cuntrullà a caminata, a guida è l'elevazione.

U sistema di pusizziunamentu trasmette a pusizioni di coordenate chjave di a navetta à quattru direzioni à u PLC.

L'infurmazioni cum'è a putenza di a bateria è u statu di carica sò ancu mandati à u PLC.

U funziunamentu lucale di a navetta à quattru direzioni hè realizatu per mezu di un terminal portatile via a cumunicazione wireless.

Quandu si verifica una alarme, a navetta à quattru direzioni hè cambiata in modu manuale è si ferma normalmente. A fermata d'emergenza hè aduprata solu quandu a pusizione di a navetta supera u limitu, o ci hè una collisione, o l'alarma di arrestu d'emergenza si verifica.

Prutezzione di interlock di sicurità

1

a. A navetta à quattru direzioni hà e seguenti funzioni di sicurezza:

Prutezzione di collisione di cunfini ferroviari

Prutezzione anti-collisione per l'ostaculi in a ferrovia

Prutezzione anti-collisione per ostaculi in i rack

Prutezzione di overcurrent per u mutore

Prutezzione di cortu circuitu di batteria / sopra currente / sottu tensione / sopra voltage / alta temperatura

b.A navetta à quattru direzioni hà e seguenti funzioni di rilevazione:

Rilevazione di pallet durante a cugliera

Rilevazione di u locu di u pallet viotu prima di almacenà u pallet

Rilevazione di carica nantu à a navetta

 RCS per navetta a 4 sensi

A pianificazione di u percorsu di u robot è a gestione di u trafficu di u robot permettenu à i gruppi di robot di travaglià inseme in coordinazione, di cooperà cun l'altru senza affettà l'un l'altru è, per quessa, maximizà u rendiment. RCS hè ancu rispunsevuli di monitorà u statu di u funziunamentu di i robots, registrendu u statutu di ogni robot, è ancu di determinà se u mantenimentu per un robot specificu hè necessariu. In cunsiderà u statu di u funziunamentu di a stazione di ricarica è l'esecuzione attuale di u travagliu, RCS organizza a direzzione di carica necessaria per i robot chì necessitanu di energia, registra, riassume è analizà tutte l'infurmazioni d'allarme chì venenu da i robot, dopu avvisà u persunale di mantenimentu, cunsiglia di diagnosticà è riparà. i metudi, è ancu assicura l'affidabilità di tuttu u sistema.


Tempu di Postu: Dec-03-2020